آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»معدن»سنگ مرمریت مشکی نجف اباد
سنگ مرمریت مشکی نجف اباد-pic1

سنگ مرمریت مشکی نجف اباد

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد
سنگ مرمریت مشکی نجف آباد یکی از سنگ‌های زیبا و ارزشمند است که از منطقه نجف آباد، اصفهان در ایران استخراج می‌شود. این سنگ با رنگ مشکی زیبا و بافتی منحصر به فرد، از طراحی داخلی منازل و مکان‌های تجاری تا پروژه‌های معماری بزرگ، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی‌های منحصر به فرد این سنگ از جمله درخشندگی، مقاومت در برابر فشار و حرارت، آن را به یک گزینه بسیار جذاب برای استفاده در پروژه‌های مختلف تبدیل کرده است.

زیبایی و الگوهای منحصر به فرد:
یکی از ویژگی‌های برجسته سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، الگوهای منحصر به فرد و زیبایی طبیعی آن است. این سنگ با داشتن زمینه مشکی به همراه خطهای نامنظم سفید و گاها طلایی باعث می‌شود که هر مکانی که در آن استفاده می‌شود، بی‌نظیر به نظر بیاید

سازگاری با محیط :
این سنگ به دلیل رنگ مشکی طبیعی‌اش، با محیط‌های مختلف بسیار سازگار است. به عنوان مثال، می‌توانید آن را در آشپزخانه، فضاهای خارجی و نمای داخلی ،لابی ، دیواره ی راه پله وحتی استفاده در پروژه‌های معماری بزرگ مانند هتل‌ها و رستوران‌ها داشته باشید .

موارد استفاده سنگ مشکی نجف آباد به دلیل رنگ مشکی و نقوش سفید بیشتر برای استفاده در راه پله ها دیزاین داخلی و کفپوش منزل پیشنهاد میشود.

ترکیب این سنگ با رنگهای متضاد زمینه ای میتواند الگویی زیبا را برای دیزاین داخلی و نقش زیبایی را برای نمای خارجی به ارمغان بیاورد. اصولا در نمای کلاسیک با ترکیب آجر سفید و در دیزاین داخلی با استفاده از سنگهایی با زمینه روشن به مانند چینی الیگودرز و یا مرمریت جوشقان شهیادی میتواند الگو سازی زیبایی بکند.

در مجموعه ی اوراستون ما تمام تلاشمان را کرده ایم تا با توجه به انتظارات مشتریانمان از سراسر ایران بهترین نمونه را با بالاترین کیفیت به آنها ارائه دهیم.
با اوراستون با اطمینان خرید کنید.
🌐B2n.ir/n92812
📞09135001128


آگهی دهنده: everestone
تلفن: 09135001128 (حین تماس لطفا بفرمایید که آگهی رو در سایت سودایران دیده اید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - معدن در اصفهان
آدرس: اصفهان خيابان هشت بهشت غربی مجتمع نگین
قیمت: 285000
به روز شده در:۱۴۰۲/۱۲/۸
بازدید: 68 بار
ایمیل: